Мета цього відео курсу допомогти закладам освіти більш ефективно публічно комунікувати з їхньою аудиторією, стейкхолдерами – батьками, учнями, меценатами, журналістами тощо.
В цьому курсі зібрані рекомендації та поради від журналістів і медіа-експертів як школам можна будувати дружні відносини зі ЗМІ, як про себе говорити і розказувати про свої події на телебаченні, у соціальних медіа, як формувати стратегію діяльності у соціальних мережах, що публікувати у Facebook, Instagram, TikTok, як можна використовувати чати, чатботи і Google Карти.
Цей курс буде корисним як директорам, так і вчителям українських закладів освіти. Він допоможе учасникам набути нових теоретичних знань і практичних навичок у сфері публічних комунікацій онлайн.
Після проходження курсу та здачі “екзамену”, ви можете отримати сертифікат, тривалістю 4 години (0,13 ЄКТС).
Курс розроблений Фондом “Об’єднання” в рамках проєкту «Локальні дії: Глобальні зміни» за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Чеської Республіки у рамках Transition Promotion Program. Погляди, викладені у цьому курсі, належать авторам і не відображають офіційну позицію МЗС Чеської Республіки.
Тренери курсу:
- Юрій Антощук, голова Фонду “Об’єднання”, співзасновник OpenSchool, фасилітатор, консультант запровадження ІКТ
- Іван Антипенко, журналіст, медіа тренер
- Яніна Лєбєдєва, тележурналістка
- Олег Костюкевич, експерт по розміщенню інформації, продуктовий експерт Google Maps, Google My Business
- Андрій Жнивін, директор ГО “Центр досліджень суспільства”, співзасновник OpenSchool
- Ольга Чепель, виконавча директорка Молодіжного центру Волині